четвъртък, 5 март 2009 г.

Vicky Cristina Barcelona

Приятелките Вики и Кристина заминават за цяло лято в Барселона. И докато Вики си повтаря, че е сгодена (да й се чуди човек защо оставя бъдещия си мъж за цяло лято), то Кристина търси поредното приключение. Разбира се, го намира. И то в лицето на непознатия художник Хуан Антонио. "Бих желал да поканя и двете ви да прекарате уикенда с мен в Овиедо. Ще ви разведа, ще хапнем, ще пием хубаво вино, ще правим любов..."

Има любов, целувки, прегръдки, разочарования, появява се бившата съпруга на Хуан Антонио, Мария Елена, идва и годеникът Дъг, създават се нетипични отношения... Филмът е на Уди Алън все пак. Изключително ме впечатли. В историята няма нищо изключително. Дори може да се каже, че е напълно обикновена. И много реална. Перфектно :)

В ролята на Вики е Ребека Хол, Кристина е поверена на Скарлет Йохансон, която между другото досега в нито един филм не ме е впечатлила с играта си, тук също... Хавиер Бардем е Хуан Антонио, а в Мария Елена се превъплъщава Пенелопе Круз, която за първи път ми се стори красива :)





Хм... Хавиер Бардем, който, въпреки че няма нищо общо с идеала ми за красив мъж, наблюдавах с... усмивка ;)



Пенелопе Круз като красавица



И, разбира се, Уди Алън.



1 коментара:

Анонимен каза...

Странен опит за налагане на собствено мнение, не и коментар.
Пламена, случайно да си гледала "Момичето с перлената обеца"?