неделя, 11 декември 2011 г.

"Фермер си търси жена" или нелепата "сапунка" на Нова

Започнах да следя "Фермер търси жена" с голям интерес. Не веднъж съм си признавала доброволно, че гледам "Море от любов" и всякакви "риалити" поредици, свързани с взаимоотношенията между непопулярни хора. Та "Фермер търси жена" ми хареса в самото начало, щом видях участниците - млади симпатични хора, всеки със своите лични успехи. Въпреки че очевидно тяхното представяне е било доста режисирано, ме впечатли фактът, че са се престрашили да бъдат толкова откровени пред куп непознати. Всъщност това винаги ме е шокирало в "Море от любов". То е очевидно, че аз съм твърде захлюпена, но все пак...


Казват, че предаването "Фермер търси жена" е събрало значителен интерес от страна на жените. Може би, защото голяма част от тях са въздишали по героите на времето си, които всеки ден пристигаха до техния телевизор на кон, развявайки земеделските си мускули.


Подозирам, че част от кандидатките са си представяли как са на крачка да изживеят детската си мечта - да попаднат в ранчото на Освалдо Риос, който да ги обгрижва с десетките си слуги. Оказа се обаче, че нашенските ферми искат копаене, доене на крави, гонене на кокошки, чистене, готвене и... най-вече отделяне от градския начин на живот.

Та всичките момчета, колкото и да бяха различни, не успяха да открият онази Жена, която за 5 дена да ги опознае, да им се хвърли на врата, да извика "Захвърлям всичко!" и... да го направи. В крайна сметка, първият сезон завърши с неуспех. И колкото и да ми беше интересно, ми се струва, че втори сезон няма да има. Защото дори и аз се съмнявам, че за 5 дена тотално режисиране може да се пръкне някоя голяма любов.

Успех на момчетата. И поредно разочарование за мен от Нова.

11 коментара:

Detelin Markov каза...

Мммм, тези дни гледах един епизод от някакво друго подобно шоу. Като цяло идеята им куца, а и той фермера до сега щом не е зел някоя трудна работа. :)

Решението е: Живот без телевизия ;)

Plamena Markova-Koleva каза...

А пък аз толкова да обичам телевизията... Дори да не гледам, задължително трябва нещо да ми говори :)

Detelin Markov каза...

Радиото също не е лоша алтернатива... Особено голям смях пада с радио "Витоша"!

Plamena Markova-Koleva каза...

Приемам го на доверие :) А какво правят на това радио, че е толкова смешно?

Detelin Markov каза...

Е българско радио, трябва да пробваш, големи вицове разправят по цял ден!

Violka-Antevasin каза...

Аз бях скептична към предаването Плами, но майка ми го харесва, та понякога го гледах и аз от проклето женско любопитство. На мен да ти кажа, това че всъщност нещата не се получиха при повечето двойки, ми хареса, точно за да покажат, че любовта не е само двама души просто да се харесат и толкова. Има още много неща, които се случват в една връзка, освен чисто физическото харесване (за 6 дни!) А и се питам друго, какво правеха манекенки и абсолютно градски момичета във ферма??? Нима не са знаели какво горе-долу ще се случи, все пак... Именно, това не е имението на Диего (какъв беше там)! ))))

Колкото до радиото... Аз разбира се ти препоръчвам Зи Рок, хаха. Предаването на Краси Москов - HIJACK SHOW е забавно, той ги ръси едни, а и има много приятен глас. ))) Но разнообразието е хубаво нещо, така че ги сменяй всичките радиа, поне има доста избор.

Анонимен каза...

Здравейте аз искам бг телевизиите да вьрнат латино сериалите на Телевиса и на Телемундо в ефира си
Сега бг телевизиите само турски и индиски сериали изльчват в ефира си и по 200 пьти повторения на сериалите си на предванията си изльчват в ефира си
Диема Фемили само турски и индиски сериали изльчват в ефира си
Дано Диема Фемили да вьрне в ефира си латино сериалите и на Телевиса и на Телемундо
И Бтв Лейди
Брагодаря ви
Лек ден

Анонимен каза...

Здравейте препорьчвам ви сериала хит
Донята
Доня Сандовал la dona
Сезон 1 изльчен по Диема Фемили
Повторение сезон 1 от 20 12 2019 г всеки следобед без сьботите и неделите от 15 до 15 55 16 часа
И всяка сутрин без сьботите и неделите от 8 8 и 15 и 20 и 30 до 9 9 и 15 и 20 и 30 по Диема Фемили
Скоро започва сезон 2 на сериала хит
Донята
Доня Сандовал la dona в Мексико
Брагодаря ви
Лек ден

Анонимен каза...

Здравейте Аз искам Бтв Лейди да вьрне латино сериалите и на Телевиса и на Телемундо в ефира си
Бтв Лейди само бразилски сериали изльчват в ефира си
Бтв Лейди да пусне нов латино сериал или на Телевиса или на Телемундо сякаш за тях само бразилските сериали сьщестуват
Бтв Лейди да пуска редовно нови латино сериали и на Телевиса и на Телемундо в ефира си
Брагодаря ви
Лек ден

Анонимен каза...

Здравейте бразилският хит сериал Сто години сьн всяка вечер брз сьботите и неделите от 21 до 21 55 22 часа
И всяка сутрин без сьботите и неделите от 10 до 10 55 11 часа по Бтв Лейди
Бразилският хит сериал Сто години сьн има 95 епизода
Брагодаря ви
Лек ден

Анонимен каза...

Здравейте препорьчвам ви германският хит сериал Спасители в планината засега с 11 сезона
Изльчен до сезон 5 по Бтв Лейди
Повторение сезон 1 от 05 12 2019 г всеки следобед без сьботите и неделите от 15 50 16 часа до 16 55 17 чася по Бтв
Брагодаря ви
Лек ден