неделя, 28 декември 2008 г.

Топ 3 на празничните ТВ гафове

1) Футболист на България.

Дали да го коментирам?

Ок, ок, ще го коментирам :) Ако не бях в Шумен и дядо не си го беше пуснал, удобно седнал на топло до печката, в която пукаха горящите дърва, нямаше изобщо да разбера, че съществува такова чудо в тв-ефира. Започна толкова обещаващо - зала с няколко завити в бели покривки маси, гелосани "мъже", надигащи чашка с шампанско (а може би ракия...), смешни блондинки, пафкащи важно-важно цигари... и, разбира се, най-важното, откриването на вечерта - Кали с генилната песен, в която се пее за някакви си 4 4 2. Кой да предположи, че след това уникално начало в праймтайма на националната телевизия, ще последва един такъв оксиморон (т.е. израз с взаимоизключващи се противоположности) като избирането на футболист на България. Няма какво да се лъжем - аз футбол не гледам и изобщо не се интересувам, НО няма начин да не забележа какво се говори за нашия такъв (от татко и дядо...), така че съм солидарна с тяхната болка като фенове и се изсмивам на "героите", които ми натрапи националния канал в съботно-празничната вечер. Та ето за каква простотия става въпрос:

(снимката е на Юлиана Николова/ http://gong.bg/view_photo_topic.php?photo_topic_id=388&photo_id=9252)

2) Най-горещ мъж...

Оставаме на национална вълна. Но този път телевизията е друга. Венета Райкова отново събира няколко "устати" жени, за да крякат една през друга коя какво намира за секси... очи, ум!, ръце, ах! Тази година мислещите хвъркати бяха изключително атрактивни - риалити звездите на Нова ТВ, уау! Аз мярнах Стойка и Зизуто от ББ1, русата Златка от острова на изкушението, Калина от същия остров и баба Вили от някой друг ББ. Останалите ми бяха непознати. Послушах малко, видях за какво става въпрос и го изключих. Не знам кой е най-горещият мъж. Нищо, аз си имам по-добър ;)

3) Разбира се - филмите!

Убедена съм, че миналата година отново гледах по същото време "Дневниците на принцесата", "Хари Потър", "Кейт и Леополд", "Коледата на семейство Флийнстоун"... Да не говорим за коледните филми. Ако още веднъж видя Дядо Коледа на средна възраст с атлетично тяло и сини очи, който сваля някоя руса мацка и междувременно глези бедно негърче, ще се отрека официално от най-любимия си празник! Съжалявам, но коледната американска киноиндустрия просто уби цялата магия... Защо нито една телевизия не пуска двете най-истински празнични истории - "Love Actually" и класиката (която наистина си струва да се види, въпреки че е от '46) "It's a Wonderful Life"?


1 коментара:

kalina каза...

"Не знам кой е най-горещият мъж. Нищо, аз си имам по-добър ;)
"
Тези 2 изречения много ми харесаха :)

Коледната програма по телевизията наистина е много зле, но за това пък си имаме интернет. Вива!
Само дето придвидливата ти приятелка си използва всичкия трафик и сега за празниците ще трябва да се примирява с кабелната :(